توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی؛

ارزیابی شایستگی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۳ کد : ۶۹۶۸۱ معاونت آموزشی تاپ خبر
کانون ارزیابی شایستگی‌های مدیران برای سنجش شایستگی های ۲۴ نفر از کارشناسان و مدیران معرفی شده از دستگاه های اجرایی استان مرکزی به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان در حال برگزاری است.
ارزیابی شایستگی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه این مراسم، بر ضرورت و اهمیت جایگاه مدیران سازمان ها تاکید کرد و گفت: ارزیابی ها بر اساس اصل شایسته سالاری و افزایش بهره وری سازمان ها و دستگاه های اجرایی انجام می شود.

وی افزود: بر همین اساس 24 نفر از نیروهای دستگاه های اجرایی استان شامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پزشکی قانوی، جهادکشاورزی، بیمه سلامت، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در شاخص های شایستگی‌های عمومی شامل مهارت‌های ارتباطی، پاسخگویی و برنامه ریزی و سازماندهی و توانایی های اجرایی و تحلیلی و نظارت و کنترل، صبر و بردباری جهت جذب یا تصدی پست های مدیریتی پایه و عملیاتی، با ابزارهای مختلف مورد سنجش قرار می گیرند.

نعمتی اضافه کرد: ارزیابی شایستگی مدیران دستگاه های اجرایی استان به مدت سه روز از 23 الی 26 اسفند توسط ارزیابان کشوری و استانی در جهاددانشگاهی استان مرکزی در حال انجام شد.

به گفته وی، کاندیداهای پست های مدیریتی پایه و عملیاتی در سطح دستگاه های اجرایی استان در فرایندهای مشخص شده شایستگی های خود را احراز خواهند کرد.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان در پایان یادآور شد: از مهرماه سال جاری این دومین کانون ارزیابی شایستگی مدیران دستگاه های اجرایی است که توسط این معاونت در حال برگزاری است.


نظر شما :