واگذاری ۳ طرح اشتغال‌محور سازمان ورزش و جوانان استان مرکزی به جهاددانشگاهی استان

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۶ کد : ۶۹۷۱۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی از واگذاری ۳ طرح اشتغال‌محور از سوی سازمان ورزش و جوانان استان مرکزی به این معاونت خبر داد.
واگذاری ۳ طرح اشتغال‌محور سازمان ورزش و جوانان استان مرکزی به جهاددانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: سه طرح از مجموعه طرح‌های اشتغال محور معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی مورد قبول هیات داوری بررسی ‌طرح‌های ارائه شده به سازمان ورزش و جوانان استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها که در ادامه فراخوان این سازمان منتشر شده بود توسط معاونت آموزشی ارائه شده است که توانست نظر موافق هیات داوری را برای اجرا جلب نماید.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با اشاره به اولین طرح اشتغال محور، اظهارکرد: دوره‌های آموزشی مهارتی "توسعه فردی در مسیر اشتغال" توسط معاونت آموزش و کارفرینی جهاددانشگاهی اجرا خواهد شد.

به گفته این مقام مسوول؛ همچنین دو طرح "نشست‌های خبرگی با هدف الگوبرداری جوانان از زندگی شغلی کارآفرینان و شرکت‌داران موفق" و طرح "کوله‌پشتی با هدف بازدید از مجموعه پژوهشی هلجرد و پارک علوم و صنایع نرم فرهنگی" نیز از جمله طرح‌های ارائه شده توسط این معاونت بود که با نظر داروی سازمان جوانان اعتبار آنها اختصاص و در سال جدید اجرا خواهند شد.

کلید واژه ها: طرح آموزش کارآفرینی جهاددانشگاهی


نظر شما :