آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی "تکنسین داروخانه" در مرکز جهاددانشگاهی ساوه

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۴ کد : ۷۰۱۲۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی ساوه ثبت نام دوره آموزشی تکنسین داروخانه در این مرکز آموزشی آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی "تکنسین داروخانه" در مرکز جهاددانشگاهی ساوه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهدی کاظمی مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی ساوه با اعلام این خبر، گفت: دوره آموزشی تکنسین داروخانه در این  مرکز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه با توجه به اینکه بیماری ها از قبل بیشتر شده است افراد جامعه نیازمند داروخانه، داروساز و تکنسین داروخانه بیشتری هستند، تصریح کرد: دوره آموزشی تکنسین داروخانه برای تمامی علاقمندان این فرصت را فراهم می سازد تا به عنوان یک کار تمام وقت یا نیمه وقت مشغول به کار شوند.

کاظمی در ادامه هدف این دوره آموزشی را ایجاد توانایی نسخه خوانی و آشنایی با دسته های مختلف دارویی و مواد بهداشتی و آرایشی عنوان کرد و افزود: در همین راستا تربیت متخصصانی برای شغل تکنسین داروخانه برای اشتغال صورت می گیرد.

این مقام مسوول اضافه کرد: به فراگیرانی که با موفقیت این دوره آموزشی را سپری کنند گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی ارائه می شود.

به گفته وی؛ علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این دوره آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش عمومی و تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی ساوه به نشانی ساوه، میدان شهدا، کوچه امام خمینی(ره)5، روبروی آزمایشگاه نوبل مراجعه و یا با شماره 08642226700 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: تکنسین داروخانه دوره آموزشی جهاددانشگاهی ساوه


نظر شما :