مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر تمدید شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۱ کد : ۷۰۹۶۸ معاونت آموزشی تاپ خبر
با توجه به انتشار اصلاحات و اضافات دفترچه راهنما، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر تمدید شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در امتحان مذکور می رساند، با توجه به اعلام دستگاه های اجرایی، اصلاحات و اضافات ذیل در دفترچه راهنمای آزمون صورت گرفته است.

کلیه داوطلبان می توانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت نام، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در امتحان مذکور اقدام نمایند و یا اگر قبلا ثبت نام کرده اند، ضمن مراجعه به پروفایل خود، در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون

با توجه به اصلاحات و اضافه شدن این اصلاحیه، مهلت ثبت نام تا پایان روز 25 اردیبهشت ماه 1403 تمدید شده است. آزمون در روز پنجشنبه 17 خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه 14خردادماه بر روی سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی و ازطریق پروفایل کاربری قابل دسترس خواهد بود.

گفتنی است؛ آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر در استان مرکزی جهت جذب نیرو در مشاغل کارشناس برق، کارمند خدمات مشترکین و مهندسی بهره برداری گاز برگزار می شود.

کلید واژه ها: آزمون دفترچه راهنمای فرزندان داوطلبان


نظر شما :