رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فرزندان شهدا در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۷ کد : ۷۲۲۴۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی منتشر شد.
رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فرزندان شهدا در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی منتشر و تا یک ساعت قبل از برگزاری آزمون، قابل دریافت است.

آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد در مراکز استان‌ها رأس ساعت ۱۵:۰۰ روز پنج شنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد و داوطلبین می بایست جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت مجری برگزاری آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نمایند.

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، ۲۵ اردیبهشت‌ ماه سال ۱۴۰۳ به پایان رسید که در این آزمون، ۲۱ هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد برای ۳۲ هزار شغل محل به رقابت خواهند پرداخت.

داوطلبان تا یک ساعت مانده به شروع آزمون مهلت دارند تا نسبت به پرینت کارت اقدام کنند. نتایج آزمون نیز یک ماه بعد اعلام می‌شود.در صورت هر گونه مشکل و مغایرت در کارت ورود به جلسه که قابلیت ویرایش در سامانه ندارد می توانند در روز چهارشنبه از ساعت 9 الی 13 با کارت ملی به مرکز آموزش کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان مرکزی واقع در خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه نمایند.

آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، روز پنجشنبه، 17 خردادماه راس ساعت ۱۴:۳۰ همزمان با سراسر کشور در جهاددانشگاهی استان مرکزی واقع در اراک، انتهای خیابان امام خمینی(ره)، کمربندی شمالی، جنب دبیرستان علامه حلی برگزار می شود.

کلید واژه ها: آزمون استخدامی فرزندان شهدا فرزندان شهدا جانبازان جانبازان ۷۰ درصد


نظر شما :