اعلام جزییات رفع نقص کارت آزمون استخدامی معلولان/ برگزاری آزمون توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۷ کد : ۷۲۲۴۸ معاونت آموزشی تاپ خبر
با انتشار کارت ورود به جلسه اولین آزمون استخدامی معلولان، متقاضیان در صورت هرگونه مغایرت در کارت ورود به جلسه، به محل باجه‌های رفع نقص این آزمون به جهاددانشگاهی استان مرکزی مراجعه نمایند.
اعلام جزییات رفع نقص کارت آزمون استخدامی معلولان/ برگزاری آزمون توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان روز پنجشنبه، 17 خردادماه برگزار می شود؛ لذا داوطلبان می توانند جهت در یافت کارت ورود به جلسه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاه به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

وی افزود: چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون نمی شوند، با مراجعه به سامانه و با کلیک بر نام آزمون و سپس بخش «بازیابی کد رهگیری»، با وارد نمودن کدملی و شماره تلفن همراه خود(شماره تلفن زمان ثبت نام) نسبت به بازیابی کدرهگیری اقدام نمایند.

نعمتی تصریح کرد: در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده نمودند، با توجه به ایجاد فرآیند باجه رفع نقص آنلاین در پروفایل کاربری، می توانند ابتدا نسبت به اصلاح این اطلاعات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان ادامه داد: همچنین داوطلبان می توانند در صورتی که کارت ورود به جلسه دارای اشکالاتی از جمله، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و ... باشد در روز چهارشنبه ۱۶ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۳ با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر(کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴ ×۳(درصورتی که عکس ایراد دارد) به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه حاج آقاصابر، مرکز آموزش شماره ۱ جهاددانشگاهی استان مراجعه نمایند و یا با شماره ۰۸۶۳۲۷۹۲۸۵۰ تماس بگیرند.

کلید واژه ها: کارت ورود جلسه آزمون


نظر شما :