برگزاری دوره آموزشی HSE در مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۲ کد : ۷۳۱۱۸ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی استان مرکزی دوره آموزشیHSE در حال برگزاری است.
برگزاری دوره آموزشی HSE در مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهرا سعادت‌خواه مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان در این باره، اظهارکرد: دوره HSE قوانین و آیین نامه‌هایی است که مدیران، کارفرمایان از آن برای پیشگیری و حفاظت از سرمایه‌های انسانی، محیط زیست و تجهیزات و امکانات مجموعه ها به کار خواهند بست. HSE مخفف سه واژه اصلی به نام Health (بهداشت)، Safe (ایمنی)، Environment(محیط زیست) می باشد.

سعادت خواه اضافه کرد: در دوره آموزشی HSE مخاطبان ضمن آشنایی با جایگاه HSE در پروژه های عمرانی، ضرورت و الزام پیمانکاران در پرداختن به HSE، مراحل اجرایی، قوانین مرتبط با آن، آشنایی با الزامات و تطبیق آنها با فضای کارگاه‌های عمرانی، متدولوژی‌های نوین تجزیه و تحلیل حوادث را خواهند آموخت.

به گفت وی؛ دوره HSE از سال ۱۳۹۷ برای بالابردن سطح آموزش مبانی سلامت، ایمنی مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی دارای صلاحیت اجرا در رشته عمران و معماری الزام گردید.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با تدریس استاد صورتگر از اواخر خردادماه سال جاری آغاز شده و تا اواسط تیرماه جاری در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان ادامه دارد.


نظر شما :