برگزاری دوره آموزشی" زبان برنامه‌نویسی پایتون" در مرکز تخصصی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۹ تیر ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۳ کد : ۷۳۳۶۹ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی، دوره آموزشی زبان برنامه نویسی پایتون در این مرکز در حال برگزاری است.
برگزاری دوره آموزشی" زبان برنامه‌نویسی پایتون" در مرکز تخصصی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهرا سعادت‌خواه مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان در این باره، گفت: پایتون، یک زبان برنامه‌نویسی چند منظوره و آسان است که از سطوح مبتدی تا پیشرفته، هر کسی می‌تواند از آن بهره‌مند شود.

وی ویژگی‌های زبان پایتون را شامل خوانایی بالا، نحوه نوشتار کد ساده، انعطاف‌پذیری بالا عنوان کرد و افزود: همچنین مجموعه وسیعی از کتابخانه‌ها و ابزارهای قدرتمند، آن را به یک انتخاب استثنایی برای هر کسی تبدیل کرده‌اند.

سعادت‌خواه ادامه داد: دوره آموزشی پایتون با هدف آسانی یادگیری، گستردگی کاربرد و پویایی زبان برنامه نویسی با ارائه گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

به گفته وی؛ این دوره آموزشی با تدریس دکتر علی شعبانی روزهای فرد از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ در  مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی استان در حال برگزاری است.

این مقام مسوول در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی واقع در اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقاصابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس بگیرند.


نظر شما :