جذب ۱۴۹ متقاضی در دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی

۲۰ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۷ کد : ۷۳۴۰۵ معاونت آموزشی تاپ خبر
ثبت‌نام دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر در سامانه جهاددانشگاهی آغاز شده و در همین راستا ۱۴۹ نفر جذب دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی می شوند.
جذب ۱۴۹ متقاضی در دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ ثبت‌نام دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر از ۱۳ تیرماه در سامانه جهاد دانشگاهی آغاز شده و تا شنبه ۲۳ تیرماه ادامه دارد.

 سهمیه استان مرکزی از دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی، ۱۴۹ نفر است. ۷۰ نفر از این تعداد در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه، ۲۶ نفر در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، 7 نفر در اداره‌کل ورزش و جوانان، 5 نفر در اداره کل گمرک، 8 نفر در پست بانک، 8 نفر در حوزه هنری انقلاب اسلامی، 3 نفر در اداره‌کل بازرسی، ۲ نفر در مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و ۲۰ نفر در شرکت مدیریت منابع آب استان مرکزی مجوز استخدام دارند.

همچنین کارت ورود به جلسه آزمون روز سه‌شنبه ۹ مردادماه امسال قابل دریافت است و آزمون در روز جمعه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است؛ نتایج اولیه این آزمون ظرف یک ماه اعلام می‌شود، و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.


نظر شما :