به همت جهاددانشگاهی برگزار شد؛

اولین دوره آموزش"اپراتوری و ایمنی جرثقیل‌های سقفی" در استان مرکزی

۲۷ تیر ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۰ کد : ۷۳۵۴۴ معاونت آموزشی
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان مرکزی، اولین دوره آموزش اپراتوری و ایمنی جرثقیل‌های سقفی در استان برگزار شد.
اولین دوره آموزش"اپراتوری و ایمنی جرثقیل‌های سقفی" در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، افزود: این دوره آموزشی از دوره‌های تدوین شده واحد استانی است که پایان سال گذشته مجوز برگزاری در استان مرکزی را گرفت.

وی با اشاره به اینکه این دوره به مدت 3 روز برپا شد که بخش عملی آن در یوی شرکت بزرگ‌ صنعتی برگزار شد، گفت: با توجه به خاص بودن دوره گزارش مفصلی از بخش کارگاهی آن تهیه و جهت دریافت مجوز دایم اقدام خواهد شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان در ادامه سرفصل های این دوره را شامل توانایی انجام بازرسی و بازدید سیستم‌های بکار رفته در جرثقیل، توانایی انتخاب تجهیزات بار بندی و شناخت انواع اسلینگ‌های باربرداری، آشنایی با انواع  سیم بکسل‌ها و کاربرد آنها، توانایی واژگون کردن و لنگرگیری بار، توانایی تخلیه بار در مکان‌های مشخص شده و توانایی راهبری دستگاه جرثقیل طبق اصول عنوان کرد.

به گفته وی دوره آموزشی اپراتوری و ایمنی جرثقیل‌های سقفی به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان برگزار شد.


نظر شما :