جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان(۱۵)

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک: جهاددانشگاهی در راس نهادهای پیشرو در عرصه فعالیت‌های دانش‌بنیان قلمداد می‌شود

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۲ کد : ۷۴۵۳۱ معاونت فرهنگی تاپ خبر
دکتر عین‌القضاتی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در راس نهادهای پیشرو در عرصه فعالیت‌های دانش بنیان و پیشران در حوزه علم و فناوری قلمداد می‌شود، افزود: این نهاد سعی کرد نقاط ضعف و کمبودهای کشور را در دورانی که هنوز ادبیات دانشگاهی های نسل چهارم ایجاد نشده بود جبران کند و پس از آن معاونت علمی ریاست جمهوری به نوعی راه جهاد دانشگاهی را ادامه داد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک: جهاددانشگاهی در راس نهادهای پیشرو در عرصه فعالیت‌های دانش‌بنیان قلمداد می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر پیمان عین‌القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک در جریان بازدید تعدادی از اعضای شورا و شهردار اراک از جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایسنا که به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس این نهاد و روز خبرنگار صورت گرفت، اظهارکرد: جهاددانشگاهی در راس نهادهای پیشرو در عرصه فعالیت های دانش بنیان و پیشران در حوزه علم و فناوری قلمداد می شود. این نهاد سعی کرد نقاط ضعف و کمبودهای کشور را در دورانی که هنوز ادبیات دانشگاهی های نسل چهارم ایجاد نشده بود جبران کند و بعد از آن معاونت علمی ریاست جمهوری به نوعی راه جهاد دانشگاهی را ادامه داد.

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری ایسنا تصریح کرد: این رسانه به عنوان یک رسانه بسیار حرفه‌ای محسوب می شود که در مسیر توسعه خود در بخش های مختلف و سرعت و دقت در انتشار خبر و رویکرد تخصصی به موضوعات، جایگاه خوبی را در بین مخاطبین پیدا کرد. خبرگزاری قرآنی ایکنا نیز با فعالیت خود توانست در عرصه اطلاع رسانی رویدادها و اقدامات قرآنی، خلاء اطلاع رسانی در این عرصه را جبران کند.

وی در رابطه با به تعویق افتادن انتخابات هیات رئیسه شورای شهر گفت: قوه عاقله شورا در سال چهارم از حق و ظرفیت قانونی خود استفاده می‌کند با ترکیب مناسبی سال چهارم را به سرانجام برساند و امید است با یک ترکیب قدرتمند در هیات رئیسه و کمیسیون‌ها کار را دنبال کرده و منشاء خدمات بیشتری برای مردم باشد.

حسن قربانی، عضو دیگر شورای شهر اراک نیز اظهار کرد: آرامش و ثبات در مدیریت می‌تواند بهترین آرزوی هر شهرداری باشد. در این صورت می توان برنامه‌ ریزی و پیگیری بهتر و موثرتری برای ارائه خدمت و رفع مشکلات شهر داشت.

وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه درخصوص ترکیب هیات رئیسه شورا طبیعی است، اضافه کرد: همه ما در شورای شهر اراک یکدست هستیم و در حل مسائل مردم هیچ اختلاف سلیقه‌ای با هم نداریم.  

علی چگینی، عضو دیگر شورای شهر اراک نیز با اشاره به سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با اقدامات تحقیقاتی و عملیاتی که انجام می‌دهد به رفع نیازهای کشور و رشد و تعالی کشور کمک کرده و اهدافی که برای این نهاد تعریف شده محقق شده است.

وی در پایان به نقل از ایسنا، با تاکید بر ضرورت رابطه بیشتر خبرنگاران با حوزه مدیریت شهری گفت: شهرداری بیش از  ۴۰۰ خدمت انجام می‌دهد و انتظار داریم خبرنگاران در کنار شهرداری باشند و خدمات شهرداری را پوشش دهند.


نظر شما :