جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان(۱۶)

شهردار اراک: جهاددانشگاهی یکی از تحولی‌ترین نهادهاست/ضرورت تعامل بیشتر شهرداری با این مجموعه

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۹ کد : ۷۴۵۳۲ معاونت فرهنگی تاپ خبر
محمودی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی یکی از تحولی‌ترین نهادهاست و به لحاظ تنوع خدماتی که در جهاددانشگاهی وجود دارد، می‌طلبد که ارتباط بیشتری بین شهرداری و جهاددانشگاهی وجود داشته باشد.
شهردار اراک: جهاددانشگاهی یکی از تحولی‌ترین نهادهاست/ضرورت تعامل بیشتر شهرداری با این مجموعه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا محمودی شهردار اراک در جریان بازدید تعدادی از اعضای شورا و شهردار اراک از جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایسنا که به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس این نهاد و روز خبرنگار صورت گرفت، بر لزوم ارتباط هرچه بهتر و بیشتر مدیریت شهری با رسانه ها و تلاش هر دو طرف در این خصوص تاکید کرد.

وی افزود: امید است که این ارتباط در آینده به صورت بهتر و تخصصی تر برقرار شود. از مدیران شهری در پروسه عمران و آبادانی شهر اراک انتظار همکاری و تلاش بیشتری داشتم.

مدیریت شهری به صورت کامل در اختیار شهرداری و شورا نیست

محمودی با بیان اینکه مدیریت شهری به صورت کامل در اختیار شهرداری و شورا نیست و بخشی از این مدیریت در اختیار دستگاه‌های دیگر است. البته عملکرد برخی دستگاه ها بویژه دستگاه‌های خدمات رسان قابل تقدیر است ولی از برخی دیگر انتظارات بیشتر است.

شهردار اراک در پایان به نقل از ایسنا با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی یکی از تحولی ترین نهادهاست و به لحاظ تنوع خدماتی که در جهاددانشگاهی وجود دارد، می‌طلبد که ارتباط بیشتری بین شهرداری و جهاددانشگاهی وجود داشته باشد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی شهردار اراک مدیریت شهری


نظر شما :