ارائه مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام شهرداری‌های استان مرکزی به جهاددانشگاهی

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۵ کد : ۷۴۵۵۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
پذیرفته‌شدگان آزمون به‌کارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌های استان مرکزی نسبت به تحویل مدارک این آزمون در هفته جاری به جهاددانشگاهی استان اقدام نمایند.
ارائه مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام شهرداری‌های استان مرکزی به جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ به اطلاع پذیرفته‌شدگان آزمون به‌کارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌های استان مرکزی می‌رساند با توجه به نمره مکتسبه در آزمون، شخصا نسبت به تحویل مدارک ذیل از روز شنبه الی پنجشنبه 20 الی 25 مردادماه اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان می بایست در بازه زمانی اعلام شده از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ به جهاددانشگاهی استان مرکزی واقع در اراک، انتهای خیابان امام خمینی(ره)، بلوار امام علی(ع)، کمربندی شمالی، جنب مدارس علامه حلی و فرزانگان مراجعه نمایند.

پذیرفته‌شدگان این آزمون می بایست اصل و تصاویر برابر اصل تمام صفحات شناسنامه و تصویر صفحه اول شناسنامه افراد تحت تکفل، اصل و تصویر برابر اصل کارت ملی، اصل و تصویر برابر اصل دو طرف کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت آقایان و اصل و تصویر برابر اصل مدرک تحصیلی اظهار شده در آزمون را به مسوول مربوطه این آزمون در جهاددانشگاهی استان تحویل دهند.

گفتنی است؛ مراجعه‌کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با شماره ۰۸۶۳۴۱۷۲۱۹۰ داخلی(۱۱۰) تماس بگیرند.


نظر شما :