جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان(۲۲)

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی: جهاددانشگاهی در زمینه آموزش‌های کسب و کار و بازاریابی آماده همکاری با کمیته امداد است

۲۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۰ کد : ۷۴۷۰۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مرادی اظهارکرد: جهاددانشگاهی در زمینه‌های ارائه آموزش، درمان ناباروری، آزمایشگاه محیط‌زیست، دانش بنیان و آموزش‌های کسب و کار و بازار یابی آماده همکاری با همه بخش‌ها به ویژه نهاد انقلابی کمیته امداد است.
رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی: جهاددانشگاهی در زمینه آموزش‌های کسب و کار و بازاریابی آماده همکاری با کمیته امداد است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان به مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، اظهارکرد: نهاد انقلابی جهاددانشگاهی از سال ۵۹ آغاز به کار کرده و تحقیقات و انجام کارهای ویژه که از توان سایر بخش‌ها خارج است از اقدامات جهاددانشگاهی است.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در زمینه ایجاد اشتغال، موارد آزمایشگاهی و تحقیقات علمی و پژوهشی جز برترینهاست، افزود: از نواقصی که با همکاری سایر دستگاه‌ها برطرف می‌شود انجام برنامه جامع به صورت مستمر با هدف استفاده مشترک و هم‌افزایی و تعاملات با سایر دستگاه‌هاست.

مرادی ادامه داد: جهاددانشگاهی در زمینه‌های ارائه آموزش، درمان ناباروری، آزمایشگاه محیط‌زیست، دانش بنیان و آموزشهای کسب و کار و بازار یابی آماده همکاری با همه بخش‌ها به ویژه نهاد انقلابی کمیته امداد است.

رئیس جهاددانشگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه طرح‌های جهاددانشگاهی به عنوان طرح‌های برتر کشور معرفی و آماده همکاری با قسمت‌های متناظر امداد و برگزاری جلسات مشترک و انجام کار به صورت عملیاتی هستیم.


نظر شما :