آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی "کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی" در جهاددانشگاهی ساوه

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۱ کد : ۷۴۹۰۱ معاونت آموزشی تاپ خبر
ثبت نام دوره آموزشی "کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی مقدماتی" در جهاددانشگاهی ساوه آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی "کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی" در جهاددانشگاهی ساوه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهدی کاظمی مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت ساوه با اعلام این خبر، گفت: دوره آموزشی کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی با هدف افزایش سطح دانش و توانایی علاقه مندان به این دوره به همت این مرکز آموزشی آغاز شد.

وی افزود: این دوره آموزشی روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته در شهریورماه از ساعت 16:30 الی 18 با تدریس آقای سجودی در شهرستان ساوه برگزار می شود.

کاظمی در ادامه اظهارکرد: مهارت آموزان در طول دوره با مفاهیمی همچون تعریف کمک های اولیه، وظایف امدادگر، احیای قلبی ریوی، خفگی و اختلالات تنفسی، شوک و اختلالات قلبی سنکوب، تشنج، زخم و خون ریزی و جراحت های خاص، سوختگی، مسمومیت ها، آسیب های ناشی از عوامل محیطی، حمل مصدوم، بانداژ و ... آشنا خواهند شد.

به گفته وی؛ علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی ساوه به نشانی خیابان شهدا، کوچه امام خمینی(ره) 5  مراجعه و یا با شماره 08642226700 تماس حاصل نمایند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: به پذیرفته شدگانی که این دوره با موفقیت سپری کنند گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی ارائه خواهد شد.


نظر شما :