درخشش خبرنگاران ایسنا و ایکنای استان مرکزی در "جشنواره مطبوعات استان"

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۸ کد : ۷۵۲۳۷ معاونت فرهنگی تاپ خبر
خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا وابسته به جهاددانشگاهی استان مرکزی در جشنواره مطبوعات استان خوش درخشیدند.
درخشش خبرنگاران ایسنا و ایکنای استان مرکزی در "جشنواره مطبوعات استان"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ خبرنگاران برتر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مرکزی طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان و اصحاب رسانه استان معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.

آثار منتخب در این جشنواره به شرح ذیل اعلام شد:

در رشته گزارش رتبه اول «مریم روشن» از خبرگزاری ایکنا، رتبه دوم مشترکا «هادی صفدری» از ایسنا، «مبین جلیلی» از تسنیم و « شایسته سلامی» از روزنامه عطر یاس، در رشته خبر نیز رتبه سوم مشترکا «حسن حسین زاده» از ایرنا و «شهناز رجبی» از هفته نامه چشم براه و همچنین «معصومه صفری» شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رشته عکس هم رتبه اول «محمد اسدی» از ایسنا، «ملیکا حسینی» رتبه دوم از تسنیم، در رشته تیتر نیز رتبه اول «ژاله گرگانی» از ایرنا رتبه دوم مشترکا «ریحانه جلالی از فارس و «وحید حاج‌سعیدی» از وقایع استان و رتبه سوم مشترکا «شقایق ابراهیمی» از ایسنا و «مریم روشن» از خبرگزاری ایکنا شناخته شدند.

در رشته مصاحبه هم نفر اول «مبین جلیلی» از تسنیم، نفر دوم «علی فرقانی» از ایسنا و نفر سوم «ژاله گرگانی» از ایرنا «محمد داودآبادی» ازپایگاه خبری دیار آفتاب، آثار ارسالی در بخش ویژه رشته جوانی جمعیت نیز نفر دوم، «علی فرقانی» از ایسنا و نفر سوم «مبین جلیلی» از تسنیم انتخاب شدند.


نظر شما :