آغاز ارزیابی و شایستگی تکمیلی پذیرفته‌شدگان طرح "شهید زین‌الدین" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۶ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۳ کد : ۷۶۲۷۸ معاونت آموزشی تاپ خبر
کانون ارزیابی و شایستگی تکمیلی چند برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان طرح شهید زین‌الدین به همت جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد.
آغاز ارزیابی و شایستگی تکمیلی پذیرفته‌شدگان طرح "شهید زین‌الدین" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: کانون ارزیابی و شایستگی تکمیلی پذیرفته‌شدگان طرح شهید زین‌الدین با حضور 135 نفر از پذیرفته‌شدگان این آزمون از صبح امروز، 16 مهرماه به مدت سه روز در جهاددانشگاهی استان آغاز شد.

وی افزود: ارزیابی صورت گرفته به منظور انجام مرحله مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین است که خردادماه سال جاری همزمان با سراسر کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی برگزار شد.

نعمتی اضافه کرد: قرار است 63 نفر از پذیرفته‌شدگان در این مرحله از آزمون در دستگاه‌های اجرایی سازمان انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهادکشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس و اداره کل ورزش و جوانان جذب شوند.

به گفته وی؛ در همین راستا جلسه توجیهی ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت طرح شهید زین‌الدین با حضور مدیر اجرایی کانون ارزیابی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و ارزیابان تخصصی این طرح، روز گذشته در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.


نظر شما :