آذرماه سال‌جاری؛

سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان مرکزی برگزار می‌شود

۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۴ کد : ۷۶۴۷۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در آذرماه سال‌جاری خبر داد.
سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاه استان، گفت: سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان استان مرکزی با شعار "تضارب آرا، ساختن آینده" به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌ها به صورت دو تیم موافق و مخالف در موضوعات انتخاب شده به مناظره و رقابت می پردازند و پس از داوری تیم‌های برنده به مراحل بالاتر راه پیدا می‌کنند و در نهایت دو تیم برتر دوره در مسابقه فینال به رقابت می پردازند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در ادامه تقویت و پرورش روحیه حق و حق طلبی و فرهنگ گفت‌وگوی سازنده، تولید علم و اندیشه و ارائه مطالب علمی جذاب ویژه دانشجویان را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

به گفته وی؛ دانشجویان علاقه‌مند می توانند جهت شرکت به دبیرخانه این مسابقات واقع در دانشگاه اراک، دفتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۸۳۶۵۰۸۳۰ و ۰۸۶۳۲۷۹۲۰۳۳ تماس بگیرند و یا با آیدی @jahadarak  در ایتا پیام ارسال نمایند.


نظر شما :