برگزاری نشست توجیهی دبیران انجمن‌های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۳ مهر ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۵ کد : ۷۶۵۱۸ معاونت فرهنگی تاپ خبر
همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، اولین نشست توجهی دبیران جدیدالورود انجمن‌های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
برگزاری نشست توجیهی دبیران انجمن‌های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در اولین نشست توجیهی دبیران جدیدالورد انجمن‌های سازمان دانشجویان که به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها برگزار شد ضمن تبریک به دبیران انجمن‌های سازمان دانشجویان، به تشریح برنامه‌های این سازمان در طول ترم تحصیلی پرداخت.

وی افزود: سازمان دانشجویان با هدف توسعه مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی و فوق‌برنامه و ... در جهت تحقق اهداف برنامه توسعه‌ای جهاددانشگاهی تاسیس شده است.

غلامی اضافه کرد: جذب و ساماندهی نیروهای دانشجویی و مشارکت آنان در فعالیت‌های مختلف از سیاست و خط‌مشی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی است.

علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه به تشریح فعالیت و اهداف و اهمیت فعالیت انجمن‌ها در شکل‌گیری آینده شغلی دانشجویان پرداخت.

وی خواستار تعامل دبیران با دانشجویان جهت پیشبرد فعالیت‌های این سازمان شد و افزود: سازمان دانشجویان زمینه‌های متعددی را برای رشد و تعالی دانشجویان فراهم می‌آورد.


نظر شما :