اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور استان مرکزی جهت میزبانی یک مرحله از مسابقات مناظره دانشجویی استان

۳۰ مهر ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۵ کد : ۷۶۸۱۷ معاونت فرهنگی تاپ خبر
در نشست هم‌اندیشی مدیران فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی و دانشگاه پیام نور استان بر تقویت فعالیت مشترک فرهنگی و میزبانی یک مرحله از مسابقات ملی مناظره دانشجویی توسط این دانشگاه تاکید شد.
اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور استان مرکزی جهت میزبانی یک مرحله از مسابقات مناظره دانشجویی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در دیدار با مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان ضمن تشریح فعالیت‌های این معاونت، گفت: فعالیت‌های فرهنگی از ابتدای شکل گیری جهاددانشگاهی با توجه به حضور و مشارکت دانشجویان در اجرای برنامه‌ها، بخشی اساسی از  رویدادها این نهاد را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی مختلفی در سطح استانی و ملی با هدف تقویت و توانمندسازی دانشجویان توسط این معاونت اجرا می‌شود.

علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه، اظهارکرد: سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی آماده زمینه سازی فعالیت‌های گسترده در سطح استان برای دانشجویان است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی از سوی این سازمان برای دانشجویان برگزار می‌شود و مناظرات دانشجویی از طرح‌های موفق در چندین سال اخیر است که این رویداد امسال با شعار "تضارب آرا، ساختن آینده" برگزار می‌شود.

ماشاءالله جعفری مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز در ادامه ضمن استقبال از برنامه‌های سازمان دانشجویان، از آمادگی میزبانی یک مرحله از مسابقات مناظرات دانشجویی توسط این دانشگاه خبر داد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، معاون فرهنگی و مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، از نمایشگاه جشنواره امید استان شامل معرفی محصولات صادراتی استان مرکزی که در محوطه دانشگاه پیام نور اراک برپاست، بازدید به عمل آوردند.


نظر شما :