بررسی مدارک پذیرفته‌شدگان دوازدهمین آزمون فراگیر دستگاه‎های اجرایی در استان مرکزی

۰۷ بهمن ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۲ کد : ۸۰۶۰۳ معاونت آموزشی تاپ خبر
صحت‌سنجی مدارک پذیرفته‌شدگان دوازدهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی در استان مرکزی آغاز شد.
بررسی مدارک پذیرفته‌شدگان دوازدهمین آزمون فراگیر دستگاه‎های اجرایی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ با توجه به برگزاری دوازدهمین آزمون استخدام فراگیر استانداری و فرمانداری های تابعه توسط جهاددانشگاهی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۲۳و اعلام نتایج اولیه(سه برابر ظرفیت) در تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۲۸ و تشکیل کمیته پذیرش و بررسی مدارک واجدین شرایط، بدینوسیله به اطلاع تمامی داوطلبین مشمول می‌رساند؛ بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام شده صحت‌سنجی مدارک از تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۰۶ شروع و زمان و تاریخ حضور، طی تماس تلفنی و پیامک اطلاع‌رسانی خواهد گردید. لذا داوطلبین می بایست در تاریخ مقرر، با به همراه داشتن مدارک ذیل جهت ارائه مستندات لازم به استانداری مرکزی مراجعه نمایند.

کارنامه نتایج اولیه آزمون دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir قابل مشاهده بوده و اسامی چند برابر ظرفیت دوازدهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور منتشر شده است.

داوطلبان می‌توانند پس از ورود به قسمت پروفایل با استفاده از کدملی و کد رهگیری، کارنامه خود را مشاهده کنند و آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب، عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» را ملاحظه می‌کنند، در قالب چند برابر ظرفیت به دستگاه اجرایی معرفی شده‌اند.

معرفی داوطلب برای بررسی مدارک هیچگونه حقی برای استخدام فرد ایجاد نمی‌کند. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی به آدرس ostan-mr.ir از نحوه ارائه مدارک مورد نیاز، زمان و مکان مراجعه اطلاع کسب نمایند.

الف) آدرس محل مراجعه پذیرفته‌شدگان اولیه: اراک- ابتدای بلوار فاطمیه - استانداری مرکزی- اداره کل امور اداری و مالی

ب) مدارک مورد نیاز (لطفاً مدارک داخل پوشه تحویل شود):

پرینت کارنامه قبولی در آزمون
۴ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ پشت نویسی شده که در سال‌جاری گرفته شده باشد.
اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
اصل شناسنامه و تصویرتمامی صفحات آن
اصل مدرک تحصیلی(گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته‌شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن(برای آقایان)
اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح(برای مشمولین سهمیه ایثارگران بر اساس بند ب صفحه ۱ دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور)
اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور(برای معلولین)
ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط برای اصلاح حداکثر سن مقرر(بر اساس تبصره بخش ۲ صفحه ۳ دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور)
ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن(با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی)
مدارک مربوط به اشتغال(قانون اصلاح حداکثر سن)
ارائه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی(مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محل سکونت و سایر اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور).

ج) تذکر مهم:
عدم مراجعه و تحویل مدارک توسط داوطلب در مهلت مقرر به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد و در صورت عدم امکان حضور  داوطلب در تاریخ تعیین شده،  می‌بایست موضوع به صورت تلفنی از طریق شماره‌های(۳۳۴۴۲۳۷۷  - ۳۳۴۴۲۳۷۲  - ۳۳۴۴۲۳۱۱۷) هماهنگ گردد.


نظر شما :