مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکزآموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰ کد : ۹۲۳۳ معاونت آموزشی تاپ خبر
مراسم تویع و معارفه سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک با حضور شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار گردید.
مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکزآموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در تاریخ چهارشنبه 12 تیرماه 98 مراسم تویع و معارفه سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک با حضور شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار گردید.

در این مراسم شهرجردی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل همکاران مرکز در زمان سرپرستی ایشان به بیان مطالبی در خصوص دستاوردها و عناوین کسب شده در طی این دوران در عرصه های فرهنگی ، علمی و پژوهشی پرداخت و آن را نشانه حضور فعال و دلسوزانه تمام اعضا دانست و ابزار امیدواری کرد با ادامه همین روند انشاالله شاهد دستیابی به اهداف و چشم انداز ها در جهاد دانشگاهی خواهیم بود.

در ادامه این مراسم همکاران نیز ضمن تبریک به وجیه اله پارسا سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک ، از زحمات شهرجردی تقدیر نموده و مطالبی را در  این خصوص عنوان نمودند.

در پایان این مراسم دکتر پارسا ضمن تشکر از شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی بابت حسن اعتماد ایشان ، ابراز امیدواری کرد با همکاری و تلاش اعضای جهاد دانشگاهی انشاالله بتوانیم ، خدمات شایسته ای به مردم و ایران اسلامی ارائه دهیم.


نظر شما :