بازدید  از شرکت تعاونی تن تاک خمین در راستای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان مرکزی

۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۷ کد : ۱۰۶۱۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان مرکزی، از شرکت تعاونی تن تاک خمین بازدید به عمل آمد.
بازدید  از شرکت تعاونی تن تاک خمین در راستای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ؛ محمدرضا خلج مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی تن تاک خمین 19 مردادماه در حاشیه بازدید مدیر ستفا مرکزی و هیات همراه از این شرکت که به منظور طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار صورت گرفت، افزود: با توجه به اینکه برای قشر معلول شرایط استخدامی خاصی فراهم نبود و معلولین از اقشار با استعداد در جامعه محسوب می شوند، ایده ساخت کارگاه تولیدی کفش از سوی تعاونی فراگیر معلولین در خمین مطرح شد.

وی مهمترین هدف راه اندازی کارگاه تولید کفش تن تاک در این شهرستان را توانمندساختن زنان معلول بیان کرد و افزود: این کارگاه علاوه بر درآمدزایی، تقویت روحیه خوداتکایی و باور معلولان را بر عهده دارد تا نگاه صدقه ای جامعه به معلولان را کاهش دهد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی تن تاک خمین در پایان عدم مکان مناسبت کارگاهی را بزرگترین مشکل شرکت تعاونی بیان کرد و گفت: بیش از 80 درصد از کارکنان این شرکت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

همچنین تولیدی کفش تن تاک در استان مرکزی را صرفا شرکت تعاونی تن تاک خمین بر عهده دارد.

شایان ذکر است؛ در جریان این بازدید، تفاهم نامه همکاری بین سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی و شرکت تعاونی تن تاک خمین منعقد شد.


نظر شما :