در راستای طرح توانمندسازی زنان خانوار صورت گرفت؛

نشست مشترک مدیرستفا مرکزی با مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه امام علی(ع) اراک

۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۸ کد : ۱۱۰۹۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
 در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، نشست صمیمی مدیر ستفا استان مرکزی با دکتر مهدوی صدر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد خیریه جامع امام علی(ع) اراک ۶ شهریورماه برگزار شد.
نشست مشترک مدیرستفا مرکزی با مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه امام علی(ع) اراک

 

بر اساس این گزارش؛ در این جلسه فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی با تاکید بر اجرای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، تصریح کرد: این طرح مبتنی بر الگوی نوین مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار در استان اجرا می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را ورود زنان سرپرست خانوار به چرخه حمایتی، بهره مندی از ظرفیت مشاغل خانگی جهت اشتغال پایدار و بهبود معیشت و رفاه زنان سرپرست خانوارعنوان کرد.

دکتر مهدوی صدر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد خیریه جامع امام علی(ع) اراک نیز در ادامه ضمن گزارشی از این موسسه، افزود: بیش از 3 هزار خانوار بی سرپرست و بدسرپرست زیرمجموعه این موسسه خیریه می باشد.

این مقام مسئول در پایان اظهارامیدواری کرد؛ با وجود پتانسیل های موجود این سازمان خیریه، تعامل بیشتری با دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان استان در راستای اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار برداریم.


نظر شما :