برگزاری جلسات توجیهی دانشجویان جدیدالورود مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

۱۰ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۶ کد : ۱۲۵۹۰ معاونت آموزشی
همزمان با فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید ۹۹-۹۸ ، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک اقدام به برگزاری جلسات توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود نمود.
برگزاری جلسات توجیهی دانشجویان جدیدالورود مرکز آموزش علمی کاربردی  جهاددانشگاهی اراک

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، دکتر پارسا سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک ضمن  عرض خیر مقدم و  تبریک آغاز سال تحصیلی به دانشجویان جدید الورود ، به بیان ضوابط و مقررات آیین نامه  آموزشی و فرهنگی در دانشگاه جامع برای دانشجویان پرداخت.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک در ادامه با بیان اینکه دانشجو الگوی شخصیتی و نماد فرهنگی در جامعه شناخته شده است ، خاطر نشان کرد: دانشجو از زمانی که پا به عرصه دانشگاه می گذارد از محیط عامیانه ی گذشته خود فاصله می گیرد و با محیطی فراتر و گسترده تری از نظر فرهنگی اجتماعی روبرو می شود، پس بدیهی است  در راستای ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های کشور هماهنگ و ریشه دار نماید ، تا افراد جامعه با شنیدن نام دانشگاه و دانشجو اذهان و افکارشان ناخودآگاه به سمت فرهنگ ها، ارزش ها و اعتقادات والای ایران متمایل شود و پرورش دهندگان انسانیت را محیط دانشگاه بدانند و دانشجو را الگوی انسانیت.

سپس حقدادی مدیر آموزش مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک نیز در خصوص قوانین و مقررات آموزشی توضیح داد و رضایی کارشناس امور دانشجویی  فرهنگی مرکز پیرامون فعالیت های انجمن ها و کانون های  فرهنگی  و نحوه ارائه وام دانشجویی مطالبی را عنوان کرد.

در پایان قاسمی مدیرگروه مرکز به بیان توضیحاتی در خصوص چارت آموزشی مرکز پرداخت و افزود: دروس کاربینی و کارورزی 1 و 2 جزو دورس مهم در طول دوره تحصیلی برای دانشجویان محسوب می شود و دانشجویان باید به گذراندن این دروس با دقت بیشتری توجه نمایند.  


نظر شما :