حضور ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی در کارگروه فرهنگی، اجتماعی شهرستان‌ آشتیان

۰۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۳ کد : ۱۴۶۱۰ اخبار عمومی تاپ خبر
جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان‌آشتیان به ریاست جهان میرزایی فرماندار و با‌ حضور شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان در خصوص‌برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم نکوداشت دکتر سعید کاظمی آشتیانی برگزار گردید.
حضور ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی در کارگروه فرهنگی، اجتماعی شهرستان‌ آشتیان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان‌آشتیان به ریاست جهان میرزایی فرماندار و با‌ حضور شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان، سجادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دیلمی رییس بنیاد نخبگان استان و سایر‌ مسئولین‌‌مربوطه‌ در خصوص‌برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم نکوداشت دکتر سعید کاظمی آشتیانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان در این خصوص این شهید والامقام عنوان کرد : پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی با مدیریت دکتر کاظمی رسما فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون هزاران زوج نابارور با بهره مندی از خدمات این مرکز پیشرفته درمان ناباروری صاحب فرزند شده اند.

شهرجردی افزود  : دانش فراوان، هوش سرشار، توان مدیریتی بالا از یک سو و تعهد،‌ اخلاص و ایمان همیشگی او به خداوند متعال از سویی دیگر سبب شد تا در دوران حیات موفقیت های چشمگیری از جمله گسترش روشهای پیشرفته درمان ناباروری، ‌تولید و تکثیر و انجماد سلول‌های بنیادی جنینی را رقم بزند.

وی افزود : متاسفانه دشمن با ترور بیو لوژیک ، ‌ جامعه علمی کشور را نیز در سوگ و ماتم فقدانش نشاند. یادش گرامی و راهش مستدام باد.


نظر شما :