تشریح برنامه‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی در دهه‌ فجر

۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۱ کد : ۱۵۷۵۵ معاونت فرهنگی
رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی برنامه‌های فرهنگی ـ قرآنی این مجموعه را در ایام‌الله دهه‌ فجر تشریح کرد.
تشریح برنامه‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی در دهه‌ فجر

مسعود شهرجردی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه فرهنگ، قرآن، اجتماعی و حتی درمان از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه در ایام‌الله دهه‌فجر از اجرای برنامه‌های مختلف با رویکرد دانشجویان غافل نیست، اظهار کرد: بزرگداشت پیروزی انقلاب برهمه ارگان‌ها و دستگاه‌ها واجب است، اما جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهادی برخاسته از انقلاب  رسالتی خطیرتر بردوش دارد.

شهرجردی از برگزاری همایش تجدید میثاق دانشگاهیان با شهدا و گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری همایش امام خمینی(ره) و اقتصاد اسلامی در ایام‌الله دهه‌فجر خبرداد و افزود: اردوی بازدید از موزه عبرت، اردوی بازدید از بیت قدیمی حضرت امام(ره) در خمین و تجدید میثاق با ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های ایشان از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص انتخابات و بررسی ابعاد این رویداد مهم از زوایای مختلف توسط دوخبرگزاری ایکنا و ایسنا، از رونمایی از ۱۹۱اُمین کتاب سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان، برگزاری مسابقات ورزشی، پوشش خبری و تصویری برنامه‌های دهه‌فجر دستگاه‌های مختلف توسط دوخبرگزاری تحت اختیار به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد.

شهرجردی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی از سوی دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا در ایام‌الله دهه‌فجر در دستور کار قرار دارد، مصاحبه با فعالان انقلابی در عرصه‌های مختلف و مصاحبه با خانواده شهید ادبجو را از برنامه‌های پیشروی خبرگزاری ایکنا دانست.


نظر شما :