پیام تبریک رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز

۰۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۰:۱۱ کد : ۱۶۹۳۸ اخبار عمومی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در پیامی فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و امام سجاد(ع) را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز

مهندس شهرجردی در متن این پیام آورده است:

روز پاسدار، روز تجلیل از سربازان حریم ولایت، حافظان کیان کشور و حامیان مستضعفان است. پاسداران یادگاران سال های آتش، عشق و ایمان هستند، آنان با پروانه حضورشان به دور شمع وطن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه های سر به فلک کشیده ایران اسلامی به دوش میکشند.سپاه پاسداران درخت تنومند استقامت، پایداری و جاودانگی و نیز منزل امید مسلمانان است. سپاه قدرت و شکست ناپذیری خود را در میادین و عرصه های مختلف به اثبات رسانیده است. سپاهیان به صورت خستگی ناپذیر، در میادین سخت نبرد دفاع مقدس، دفاع حرم و بحران‌های گوناگون، همه نقشه های شوم استکبار جهانی و دژخیمان کشورمان را برملا ساخته و پوزه آنان را به خاک مالیده اند.

روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، پاسداران و جانبازان استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزوی اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز اسلامی را از خداوند منان خواهانم.


نظر شما :