جهاد دانشگاهی؛ الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دانش بنیان؛

ارائه خدمات مرکز درمان تخصصی ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی به کارگران و کارفرمایان

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۴ کد : ۱۷۲۷۵ اخبار عمومی تاپ خبر
نشست مشترک شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی و آبایی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی به منظور توسعه همکاری های مشترک برگزار شد.
ارائه خدمات مرکز درمان تخصصی ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی به کارگران و کارفرمایان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ،در تاریخ  سه شنبه 26فروردین 99 نشست مشترک شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی و آبایی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی به منظور توسعه فعالیت های مشترک در سالن جلسات ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.

شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این جلسه که در زمینه بررسی همکاری های متقابل برگزار شد ،عنوان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی درحوزه های  پژوهش و فناوری، درمانی ، آموزشی، فرهنگی و تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان در حال فعالیت می باشد.

شهرجردی افزود : در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت‌های خوبی در جهاد دانشگاهی صورت گرفته است، مشخصه بارز حوزه پژوهش در جهاد وجود هیات علمی های پژوهشی می باشد ، نگاه ما در حوزه پژوهش و فناوری ، توسعه فناوری و اجرای طرح های پژوهشی می باشد که این مهم با وجود سه گروه پژوهشی توسعه مطالعات اجتماعی و توسعه اقتصادی و کالبد شهری  صورت می پذیرد.

ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضمن بیان ارائه خدمات درمانی در جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت :  مرکز فوق تخصص درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و دستگاه های تشخیصی و درمانی و با همکاری متخصصان زنان و نازایی و با تلاش کارشناسان مجرب مامایی، آمادگی کامل جهت ارائه خدمات درمانی را به عموم هم مردم را دارد. سونوگرافی واژینال، لاپاراسکوپی،‌ هیستروسکوپی، کورتاژ تشخیصی، تخلیه کسیت تخمدان، شروع سیکل های درمانی IUI, IVF, ICSI و سایر جراحی های تخصصی از جمله اقداماتی است که در این کلینیک انجام می شود.

شهرجردی در ادامه افزود : آزمایشگاه تشخیص طبی حکیم جهاد دانشگاهی استان ، کلیه آزمایشات روتین و تخصصی خون شناسی، بیوشیمی، هورمون شناسی، ایمونولوژی با رعایت کلیه الزامات استانداردهای آزمایشگاهی و الزامات مدیریت کیفیت را انجام با تعرفه دولتی انجام می دهد.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی با استفاده از پتانسیل دانشجویی فعالیتهای شاخصی دارد افزود؛ خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری بین المللی قرآن و همچنین مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران از مهمترین فعالیت های مجموعه جهاد دانشگاهی در عرصه های فرهنگی، رسانه و فناوری می باشد.

در ادامه آبائی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های جهاد دانشگاهی در حوزه های اجتماعی، اشتغال و آموزش با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، افزود: در صدد هستیم در سال 99 در خصوص ارائه خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در استان مرکزی تفاهم نامه های مشترک جهت کارگران و کارفرمایان انجام پذیرد. وی در ادامه از بخش های مختلف مرکز درمان بازدید به عمل آوردند.


نظر شما :