به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال تشکیل جهاد دانشگاهی :

مراسم تجدید میثاق با شهدا در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۳ کد : ۲۱۳۰۲ اخبار عمومی تاپ خبر
مسعود شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی به همراه حجت الاسلام مهدی اطهر رییس نهاد رهبری دانشگاه اراک ، با حضور در گلزار شهید گمنام دانشگاه اراک ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.
مراسم تجدید میثاق با شهدا در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در روز سه شنبه 14 مرداد ماه آ99 در آستانه فرا رسیدن چهلمین سال تاسیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در 16 مرداد 59  ، مسعود شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی به همراه حجت الاسلام مهدی اطهر رییس نهاد رهبری دانشگاه اراک، جمعی از مدیران و پرسنل جهاد دانشگاهی و دانشگاه اراک با حضور در گلزار شهید گمنام دانشگاه اراک ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

مسعود شهرجردی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: امروز به یاد تمامی شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، مدافع وطن، شهدای هسته‌ای و سلامت در این مکان جمع شده‌ایم تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، رهبری و شهدا تجدید پیمان کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا با اهدای خون خود از نظام و ارزش‌های اسلامی محافظت کردند و این وظیفه ما مسئولان است تا از این ره‌آورد به درستی و در مسیر تعالی اسلام و انقلاب استفاده کنیم. همانگونه که شهدا اجازه تعرض دشمن به وجبی از خاک کشور را ندادند، جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی پیشرو در عرصه آموزش، پژوهش و فرهنگ در دهه‌های پیشروی فعالیت خود بیش از پیش خواهد درخشید و با اقدامی جهای نیازهای جامعه را جدی‌تر شناسایی کرده و درصدد رفع آنان برمی‌آید.

شهرجردی تربیت نیروی جهادی، انقلابی و متخصص را یکی از رسالت‌های جهاددانشگاهی در راستای کمک به رونق تولید و تحقق منویات رهبری در خصوص شعار سال بیان کرد و افزود: همه دستگاه‌ها و نهادها برای به ثمر نشاندن فرمایشات ایشان تکالیفی برعهده دارند که اگر عمل شود قطعا چشم‌انداز روشن‌تری در عرصه ملی و بین‌المللی را شاهد هستیم.

 

 


نظر شما :