به منظور اجرای سند دانشگاه اسلامی در دانشگاههای استان مرکزی؛

نحوه اجرایی شدن سند دانشگاه اسلامی در دانشگاه اراک بررسی شد

۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۱ کد : ۲۴۸۳۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
با حضور مسئولان جهاد دانشگاهی استان مرکزی و دانشگاه اراک نحوه اجرایی شدن سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها در دانشگاه اراک مورد بررسی قرار گرفت.
نحوه اجرایی شدن سند دانشگاه اسلامی در دانشگاه اراک بررسی شد

مسعود شهرجردی، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی صبح امروز، بیست و نهم آبان در جلسه هم اندیشی با مسئولان فرهنگی دانشگاه اراک به منظور پیگیری راهکارهای اجرایی شدن سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها که در محل معاونت فرهنگی دانشگاه اراک برگزار شد، گفت: اسلامی شدن دانشگاه‌ها از سال ۹۲ به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است، اما در طول این مدت اقدام  چشم‌گیری برای اجرایی شدن آن شاهد نبودیم، از آنجا که جهاد دانشگاهی یکی از متولیان این امر است، بر خود واجب دانست تا راهبردها و اقدامات هریک از مفاد سند را با مشارکت کلیه تشکلهای فرهنگی در سطح دانشگاه اراک اجرایی کند.

دکتر بهرامی معاون فرهنگی دانشگاه اراک نیز در این جلسه ضمن تاکید بر فعالیت دبیرخانه سند به منظور اجرای آن در سطح دانشگاه اراک توسط جهاد دانشگاهی با مشارکت دفتر نهاد مقام معظم رهبری و کلیه تشکل های فرهنگی بر اجرا نمودن آن در سطح دانشگاه اراک تاکید نمود. در این جلسه مقرر گردید برنامه های اولویت دار سند با تاکید بر فضای مجازی توسط دبیرخانه که در جهاد دانشگاهی مستقر می باشد به منظور تصویب در شورای فرهنگی دانشگاه ارائه گردد.

در ادامه معاونین و مدیران فرهنگی جهاد دانشگاهی و دانشگاه اراک به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات به منظور اجرای مطلوب سند پرداختند.


نظر شما :