تشریح طرح ملی مشاغل خانگی با حضور نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی

۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۹ کد : ۲۵۶۰۴ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
طرح ملی مشاغل خانگی با حضور ﺩﺑﻴﺮ اﻭﻝ ﻛﻤﻴﺴﻴﻮﻥ اﻣﻨﻴﺖ ﻣﻠﻲ و ﺳﻴﺎﺳﺖ ﺧﺎﺭجی مجلس و رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی تشریح شد.
تشریح طرح ملی مشاغل خانگی با حضور نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛ ﻣﺤﻤﺪ ﺣﺴﻦ ﺁﺻﻔﺮی ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﻣﺮﺩﻡ اﺭاﻙ، ﻛﻤﻴﺠﺎﻥ و ﺧﻨﺪاﺏ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭاﻱ اﺳﻼﻣﻲ نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی که در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی صورت گرفت، ضمن استقبال از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، اظهارکرد: با توجه به شرایط کنونی و بیماری کرونا، اجرای این طرح از طرح های شایسته در کشور است.

وی با اشاره به اقدامات جهاددانشگاهی، فعالیت های این نهاد را پتانسیل خوبی برای کشور عنوان کرد و افزود: از طرح های فناورانه جهاددانشگاهی در مجلس حمایت خواهیم کرد.

مسعود شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه تصریح کرد: ﻃﺮﺡ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﻠﻲ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺧﺎﻧﮕﻲ به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای در راستای تحقق شعار سال و کمک به رونق اقتصاد خانوار اجرا می شود.

وی اذعان کرد: طرح ملی مشاغل خانگی به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای خانواده‌ها و توسعه اقتصاد کشور از طریق توسعه مشاغل خانگی است.

این مقام مسئول سهمیه استان مرکزی در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را 2 هزار نفرعنوان کرد و افزود: این طرح با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تامین بازار مصرف اجرا می ‌شود


نظر شما :