مدیرکل بازرسی استانداری مرکزی:

فعالیت های جهاددانشگاهی توأم با پشتوانه علمی است/حمایت از ایده و طرح های جهاددانشگاهی

۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۰ کد : ۲۹۱۰۲ اخبار عمومی تاپ خبر
فتح آبادی فعالیت های جهاددانشگاهی را عمیق و با پشتوانه علمی بیان کرد و آمادگی خود را جهت حمایت از طرح­ها و ایده ­های این نهاد اعلام کرد.
فعالیت های جهاددانشگاهی توأم با پشتوانه علمی است/حمایت از ایده و طرح های جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، دکتر علی­ اصغر غفاری­ زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در دیدار با مدیرکل  بازرسی استانداری مرکزی از حمایت های وی در زمینه گسترش فعالیت های جهاددانشگاهی استان تقدیر به عمل آورد.

وی رویکرد فعالیت های جهاددانشگاهی را توجه بیشتر به حوزه­ های پزشکی، صنعت و کشاورزی عنوان کرد و خواستار تعامل هرچه بیشتر مسئولان استان با این نهاد شد.

غفاری زاده ضمن تشریح فعالیت های شاخص جهاددانشگاهی، بر تعامل و همکاری دوجانبه با استانداری مرکزی همچون گذشته تاکید کرد.

غلامرضا فتح آبادی مدیرکل بازرسی حقوقی استانداری مرکزی نیز در ادامه از فعالیت های بی ­شائبه جهاددانشگاهی در راستای حل مشکلات  تقدیر و تشکر کرد.

وی فعالیت های این نهاد را عمیق و با پشتوانه علمی بیان کرد و آمادگی  خود را جهت حمایت از طرح­ها و ایده­ های جهاددانشگاهی اعلام کرد.

فتح آبادی با ابراز خرسندی از فعالیت های مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اظهارکرد: این مرکز درمانی خدمات قابل توجهی به بیماران در استان مرکزی و استان ­های مجاور ارائه می دهد.

محمد طالبی مدیر مرکز فوق تخصصی ناباروری جهاددانشگاهی استان نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های این مرکز بیان کرد و موضوعات توسعه ای را مورد بررسی قرار داد.


نظر شما :