تاکید مدیرکل زنان و خانواده استانداری مرکزی بر تعامل بیشتر با جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۱ کد : ۲۹۲۷۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
مدیرکل زنان و خانواده استانداری مرکزی در نشست مشترک با سرپرست جهاددانشگاهی استان بر لزوم همکاری هرچه بیشتر دفتر امور بانوان استانداری با این نهاد تاکید کرد.
تاکید مدیرکل زنان و خانواده استانداری مرکزی بر تعامل بیشتر با جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در نشست مشترک با زهرا کسایی پور مدیرکل زنان و خانواده استانداری مرکزی که با حضور دکتر فراهانی معاون مدیرکل زنان و خانواده استانداری مرکزی، فاطمه غنی پور خندابی مدیر سازمان فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی استان و نعمتی مشاور امور بانوان جهاددانشگاهی استان در استانداری مرکزی برگزار شد به تشریح فعالیت های این نهاد پرداخت.

وی رویکرد جدید فعالیت های جهاددانشگاهی را مبتنی بر پزشکی، کشاورزی و صنعت عنوان کرد و افزود: در این عرصه ها نیازمند تامین زیرساخت های لازم و همکاری و همدلی مسوولان استان هستیم.

زهرا کسایی پور مدیرکل زنان و خانواده استانداری مرکزی نیز در ادامه به همکاری بیشتر با جهاددانشگاهی به ویژه در حوزه های افکارسنجی، اشتغال زنان، دفتر تسهیلگری، سند کودکان، مشارکت در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و راه اندازی مرکز دیده بانی زنان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مشترک در خصوص مرکز درمان ناباروری و فرزندآوری و طرح موضوعات مذکور در کارگروه های تخصصی استانداری مرکزی بزودی انجام خواهد شد.


نظر شما :