در راستای اجرای فاز ۲ و ۳ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی؛

نشست با تسهیلگران، مشاوران و پیشرانان شهرستان خمین برگزار شد

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۸ کد : ۳۰۰۷۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
در ادامه روند فازهای ۲ و ۳ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی، دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان مرکزی اقدام به برگزاری نشستی در محل بخشداری این شهرستان نمود.
نشست با تسهیلگران، مشاوران و پیشرانان شهرستان خمین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، فاطمه غنی پور خندابی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست که با حضور بخشدار کمره و جمعی از تهسیلگران و مشاوران شهرستان خمین برگزار شد هدف اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را ایجاد اشتغال پایدار برای توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی عنوان کرد.

وی نحوه ایده پردازی، راه اندازی کسب و کار و شناسایی فرصت ها، مفاهیم کسب و کار، بسته بندی و برندسازی و ... به متقاضیان و فعالان مشاغل خانگی را از دیگر اهداف این طرح بیان کرد.

این مقام مسوول در ادامه جلسه مشاوره با تسهیلگران شهرستان خمین، روند انجام طرح و مراحل استعدادسنجی و مشاوره های عمومی را تشریح کرد و گفت: استعدادسنجی متقاضیان این طرح با هدف شناسایی توانمندی ها و مهارتهای متقاضیان در زمینه کسب و کار، ایجاد بازار، فروش و ... انجام می شود.


لازم به ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.

 


نظر شما :