جهاددانشگاهی تا انتخابات۱۴۰۰/از تولید محصولات چندرسانه ای تا برگزاری مناظرات انتخاباتی در استان مرکزی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۱ کد : ۳۰۶۸۸ معاونت فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری رویدادهای مختلف انتخابات ریاست جمهوری به همت این معاونت در استان خبر داد.
جهاددانشگاهی تا انتخابات۱۴۰۰/از تولید محصولات چندرسانه ای تا برگزاری مناظرات انتخاباتی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان با اشاره به عضویت ایسنا در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، اظهارکرد: انتخابات از مهمترین رویداد پیش روی کشور می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی و عدم امکان برگزاری میزگرد و نشست، رویکرد خبرگزاری ایسنا تا مناسب شدن شرایط، تهیه گزارش های انتخابابی از مردم، احزاب، دانشجویان و ... است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در ادامه از تولید محصولات چندرسانه ای به عنوان یکی دیگر از فعالیت های خبرگزاری ایسنا تا زمان برگزاری انتخابات خبرداد.

غلامی با اشاره به نشست ها و گردهمایی های مجازی انتخاباتی، خاطرنشان کرد: این گردهمایی ها بصورت مجازی آغاز شده و تا انتخابات ادامه دارد.

وی با اشاره به رسالت خبرگزاری ایکنا مبتنی بر آگاه سازی عموم مردم از ویژگی های حکمرانان از نگاه قرآن و اسلام و منتج شدن این آگاه سازی به انتخاب فردی اصلح، افزود: این خبرگزاری اقدام به شناساندن این شاخصه ها و اطلاع رسانی عمومی نموده که این امتیازات در قالب مصاحبه و میزگرد با صاحب نظران سیاسی، اساتید قرآنی، حوزه علمیه و دانشگاه تقدیم مخاطبان می شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در پایان، برگزاری کرسی آزاداندیشی و مناظره در خصوص انتخابات را از برنامه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد.


نظر شما :