در راستای فاز شتابدهی کسب و کارهای فناورانه صورت گرفت؛

همکاری شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس در استان مرکزی با مرکز منش استان

۰۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۴ کد : ۳۱۱۰۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در نشست مسئولان مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و نمایندگی شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس در استان، بر همکاری متقابل در جهت اجرای فاز شتابدهی برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان مرکزی تاکید شد.
همکاری شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس در استان مرکزی با مرکز منش استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهندس فرجی پور، نماینده شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس در استان مرکزی در این نشست افزود: این شرکت در حوزه ارایه خدمات نرم افزاری به تمامی کسب و کارها با هدف کارآفرینی در حوزه فروش و بازاریابی در کشور با مجوز کارگروه ارزیابی شرکت ها و موسسات دانش بنیان فعالیت می نماید.

وی از آمادگی شرکت دانش بنیان گسترش طراحانه نقش الماس در استان در خصوص همکاری مشترک در اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی به ویژه در فاز شتابدهی کسب و کارهای فناورانه تاکید کرد.

در ادامه مسوولین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان به تشریح اقدامات انجام شده و برنامه های آتی این مرکز پرداختند.


یادآور می شود؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی با بسترسازی جهت برانگیختن جوانان و ایده پردازان دانشگاهی و تجاری سازی ایده های نوآورانه در حال فعالیت  است.

 


نظر شما :