معرفی متقاضیان رشته مترجمی به پیشران طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

۰۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۳ کد : ۳۱۱۰۴ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
متقاضیان رشته مترجمی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی به پیشران رشته مترجمی جهت گذراندن دوره های مورد نیاز معرفی شدند.
معرفی متقاضیان رشته مترجمی به پیشران طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور خندابی مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی در نشست هماهنگی با پیشران مترجمی زبان که در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان صورت گرفت با اشاره به انجام شناسایی مزیت ها، توانمندسازی و اتصال به بازار در سه فاز افزود: مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، توجه به بازار یا همان تولید مبتنی بر بازار و توانمندسازی متقاضیان و کاهش وابستگی به وام است.

وی اظهارکرد: توجه به رشته‌های نوین نظیر برنامه‌نویسی، تولید محتوا، مترجمی، ویراستاری، مشاوره، تولید انیمیشن و همچنین توجه به تجارت الکترونیک و فروش الکترونیکی محصولات از دیگر ویژگی‌های شاخص در اجرای این طرح می باشد.

غنی پور خندابی با اشاره به برخی از مزایای کسب و کارهای خانگی و نیز الگوی نوین توسعه کسب و کارهای خانگی تصریح کرد: توجه به تمام زوایای مشاغل خانگی یکی از برجسته ترین دستاوردهایی است که در توسعه کسب و کارهای خانگی مورد توجه قرار می گیرد؛

وی در پایان یکی از اهداف این طرح بهبود وضعیت اقتصادی، افزایش استقلال مالی ،افزایش آگاهی اقتصادی و نوآوری عنوان کرد.

همچنین در ادامه این نشست، متقاضیان رشته مترجمی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی به پیشران رشته مترجمی جهت گذراندن دوره های مورد  نیاز معرفی شدند.

شایان ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :