همکاری دانشکده فنی و حرفه ای اطهر در طرح شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان مرکزی

۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۶ کد : ۳۱۱۵۱ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در نشست بررسی چگونگی همکاری های مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و دانشکده فنی و حرفه ای اطهر اراک، راهکارهای نحوه همکاری متقابل و نحوه هدایت و تجاری سازی ایده های فناورانه دانشجویان مهارت محور دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
همکاری دانشکده فنی و حرفه ای اطهر در طرح شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ رضوان قربانی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای اطهر اراک در این نشست ضمن استقبال از همکاری با مرکز منش جهاد دانشگاهی استان، اظهارکرد: این دانشکده با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی می تواند خلاهای موجود در برنامه های مشابه برگزار شده و ابتر مانده را جبران نماید.

وی شیوه های تدوین ایده، چگونگی دفاع و ارایه ایده و شیوه های تجاری سازی را از مهمترین دغدغه های دانشجویان ایده پرداز دانشگاه عنوان کرد.

همچنین در این نشست بررسی چگونگی همکاری های مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و دانشکده فنی و حرفه ای اطهر، راهکارهای نحوه همکاری متقابل و نحوه هدایت و تجاری سازی ایده های فناورانه دانشجویان مهارت محور دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی با بستر سازی جهت برانگیختن جوانان و ایده پردازان دانشگاهی و تجاری سازی ایده های نوآورانه در حال فعالیت است.


نظر شما :