نشست هم اندیشی مشاوران طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

۰۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۷ کد : ۳۱۲۳۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
نشست هم اندیشی جمعی از مشاوران طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی برگزار شد.
نشست هم اندیشی مشاوران طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور خندابی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در این نشست از روند اجرایی طرح به ویژه شناسایی مزیت های مشاغل خانگی استان، آموزش و توانمندسازی و بازارهای پیش بینی شده برای متقاضیان طرح، توضیحاتی ارایه کرد.

وی افزود: این طرح از نظر پایدارسازی شغل بواسطه استفاده از ظرفیت های کارآفرینان، پیشرانان موفق و بخش خصوصی، توانمندسازی و آموزش متقاضی و نهایتا با اتصال به بازار و ایجاد شبکه فروش که صورت می گیرد، می تواند برای ایجاد اشتغال، تولید و رشد اقتصادی در شرایط کنونی بسیار مؤثر واقع شود.

غنی پور با اشاره به انجام شناسایی مزیت ها، توانمندسازی و اتصال به بازار در سه فاز، اظهارکرد: مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تولید مبتنی بر بازار و توانمند نمودن متقاضیان و کاهش وابستگی به وام می باشد.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح به صورت هدفمند و در فازهای مختلف از جمله شناسایی مزیت ها، آموزش، توانمندسازی و شبکه سازی در حال اجراست، که این امر می ‌تواند خلاءهای متقاضیان را برای ایجاد یک شغل پایدار و دائمی پر کند.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :