بازدید کارگاه خانگی عروسک سازی شهرستان دلیجان در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی

۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۵ کد : ۳۱۳۰۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان مرکزی از کارگاه خانگی عروسک سازی در شهرستان دلیجان بازدید به عمل آوردند.
بازدید کارگاه خانگی عروسک سازی شهرستان دلیجان در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور خندابی مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی در حاشیه این بازدید ضمن ارائه مشاوره با پیشران عروسک سازی و همچنین ارایه توضیحاتی در خصوص اهداف اجرای این طرح ملی، افزود: این طرح در راستای از بین بردن بیکاری در سطح جامعه، ایجاد مشاغل خانگی و تولید ملی و همچنین رونق به چرخه اقتصادی خانواده ها می باشد.

وی با اشاره به ایجاد شبکه های مشتری مداری اظهارکرد: افراد فعال با گرایش های مختلف و با دستاوردهای هنری و صنعتی که نتیجه استعداد، پشتکار و خلاقیت آنها می باشد به بازار هدف متصل شده و زنجیره تولید را در جهت پیشبرد اقتصاد ملی انسجام می بخشند.

غنی پور در پایان تصریح کرد: طرح ملی مشاغل خانگی یکی از با اهمیت ترین طرح های برنامه ریزی شده در ایران می باشد که ابتدا با هدف شناسایی افراد با تجارب بالا در بخش های صنعتی و هنری، ایجاد شغل برای متقاضیان در زمینه های مربوطه، مبارزه با بیکاری در سطح جامعه، تولید و افزایش ثروت ملی می باشد.

لازم به ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.

 


نظر شما :