دفتر تسهیلگری اراک در یک قدمی عقد تفاهم نامه همکاری با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۲ کد : ۳۱۴۱۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
در نشست دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و مدیر دفتر تسهیگلری اراک بر انعقاد تفاهم نامه همکاری در اجرای این طرح ملی تاکید شد.
دفتر تسهیلگری اراک در یک قدمی عقد تفاهم نامه همکاری با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ احمد ملک حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در نشست با مدیر دفتر تسهیل‌گری اراک ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته این دفتر در کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی، گفت: بزودی تفاهم نامه همکاری جهت حضور کارشناسان دفتر تسهیلگری در کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر صورت خواهد گرفت.

وی کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را شامل اشتغال، پیگیری، درمان و توسعه مشارکت های مردمی با مجوز شورا، پیگیری در خصوص مخروبه های شناسایی شده در سطح محله بیان کرد.

ملک حسینی، مشارکت و دعوت از رییس بنیاد برکت استان مرکزی و حضور آصفری نماینده مردم در خانه ملت در دفتر تسهیلگری و بازدید از سطح محله کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک را از برنامه های در دست اقدام این شورا با هدف تعامل و همکاری با دفتر تسهیلگری اراک عنوان کرد.

محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک در ادامه به تشریح اقدمات و فعالیت های صورت گرفته این دفتر پرداخت.

وی هدف فعالیت دفتر تسهیلگری را توانمندسازی مردم مناطق حاشیه نشین باغ خلج و رودکی اراک در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... بیان کرد.

خدیمی یادآورشد: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم با بهره مندی از ظرفیت‌ های محلی و توانمندسازی مردم و تقویت مشارکت‌ های مردمی افتتاح شده و مشغول به فعالیت است.


نظر شما :