بازدید تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی از کارگاه خانگی تولید فرش در دلیجان

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۲ کد : ۳۱۴۲۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان مرکزی از کارگاه خانگی تولید فرش دستبافت در شهرستان دلیجان بازدید به عمل آوردند.
بازدید تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی از کارگاه خانگی تولید فرش در دلیجان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور خندابی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه این بازدید، ضمن ارائه مشاوره با پیشران فرش دستبافت دلیجان و همچنین ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی، افزود: اهمیت فعالیت‌ های این طرح در راستای از بین بردن بیکاری، ایجاد مشاغل خانگی و توسعه چرخه اقتصادی خانواده ها و همچنین افزایش ثروت ملی می باشد.

وی اظهارکرد: اتصال افراد فعال و آموزش دیده به بازار و صنعت فرش یکی از کلیدی ترین موضوعات جهت پیشبرد اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به شمار می رود که این امر موجب می شود افراد با تجربه و پتانسیل بالا در این زمینه بعنوان یک الگو در راه اندازی مشاغل خانگی شناخته شوند.

غنی پور در پایان با اشاره به اینکه افراد با ایجاد مشاغل خانگی در رابطه با فرش دستبافت در رشد و شکوفایی این هنر ماندگار که سرچشمه ذوق و هنر بانوان سرزمین مان می باشد نقش مهمی بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: این هنر جاودان جزء یکی از صنایع مهم ملی محسوب می شود که می توان با کمی خلاقیت و پشتکار فعالان این عرصه به زودی شاهد برندهای فرش دلیجان در سراسر دنیا باشیم.

یادآور می شود؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :