در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان صورت گرفت؛

حمایت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی از دفتر تسهیلگری اراک

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۷ کد : ۳۱۴۶۷ معاونت فرهنگی تاپ خبر
در نشست مشترک معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با مدیر و کارشناسان دفتر تسهیلگری اراک بر حمایت و همکاری از این دفتر جهت کاهش آسیبب های اجتماعی دانش آموزان تاکید شد.
حمایت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی از دفتر تسهیلگری اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علی محمد غلامی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در نشست مشترک با مسوولان دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) اراک ضمن تشکر از فعالیت و اقدامات دفتر در محله باغ خلج، افزود: بسیاری از دانش آموزان در مدارس محروم و حاشیه نشین در معرض انواعی از آسیب ها از جمله اعتیاد، فقر و خشونت قرار دارند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در خصوص مشارکت با دفتر تسهیلگری در ویژه برنامه مدرس"بوم" آمادگی لازم را دارد تا به عنوان یک نهاد متولی در حوزه آموزش نقش پررنگی داشته و از مساعدت های لازم برای مشارکت و تعامل دریغ نخواهد کرد، افزود: از حضور افراد متخصص جهت رفع آسیب های اجتماعی و انجام فعالیت های پیشگیرانه در این راستا استقبال می نماییم.

محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک در ابتدا به تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته این دفتر پرداخت.

وی با اشاره به افزایش تعداد مدارس ابتدایی در محدوده باغ خلج و خیابان طالقانی و حضور حداکثری دانش آموزان در این مدارس، خواستار مشارکت و تعامل دستگاه های متولی آموزشی همچون آموزش و پرورش در مناطق محروم و حاشیه نشین شد.

این مقام مسوول در پایان یادآورشد: دفاتر تسهیلگری با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود وضعیت اقتصادی خانواده و حمایت از گروه های آسیب پذیر راه اندازی شده است.


نظر شما :