ویژه دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای اطهر اراک؛

رویداد "تازه شو" با محوریت صنایع خلاق فرهنگی برگزار می شود

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۶ کد : ۳۱۴۷۳ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
از مجموعه رویدادهای مرحله نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، رویداد تازه شو با محوریت صنایع خلاق فرهنگی در مرحله نوآوری ویژه دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای اطهر اراک برگزار می شود.
رویداد "تازه شو" با محوریت صنایع خلاق فرهنگی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی از مجموعه رویدادهای کسب وکارهای فناورانه جوانان مرحله نوآوری، رویداد تازه شو با محوریت صنایع خلاق فرهنگی را امروز، 11 خردادماه راس ساعت ۱۲:۳۰ با حضور کارآفرینان و منتورهای این حوزه ویژه دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای اطهر اراک برگزار می نماید.

رویداد تازه شو با محوریت صنایع خلاق فرهنگی در مرحله نوآوری ویژه دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای اطهر اراک برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این کارگاه آموزشی به نشانیAmjad.jde.ir/mr مراجعه و با انتخاب اتاق وبینار(مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان) با رمز ورود 2468 از این دوره آموزشی بهره مند شوند.

شایان ذکر است؛ طرح منش در راستای تلاش برای ارائه خدمت به جوانان خلاق و دارای ایده کسب و کار با کارفرمایی وزارت ورزش و جوانان و اجرای جهاددانشگاهی در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :