رییس دانشکده فنی حرفه ای اطهر اراک تاکید کرد:

تجاری سازی ایده ها با ورود به مرکز منش/ شناسایی افراد مستعد فاقد ایده ویژگی مراکز نوآوری است

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۷ کد : ۳۱۴۹۳ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
رئیس دانشکده فنی حرفه ای اطهر اراک اظهار کرد: دانشجویان می توانند برای استفاده از ظرفیت های کارشناسی، خلق ایده، شیوه های طرح و تدوین و شناسایی بازار و تجاری سازی ایده های خود با ورود به مرکز نوآوری از برنامه های تخصصی آن استفاده کنند.
تجاری سازی ایده ها با ورود به مرکز منش/ شناسایی افراد مستعد فاقد ایده ویژگی مراکز نوآوری است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ رضوان قربانی سالخورد رئیس دانشکده فنی و حرفه ای اطهر اراک ظهر امروز، 11 خردادماه در رویداد تازه شو که با محوریت صنایع خلاق فرهنگی برگزار شد، گفت: مهم ترین ویژگی مراکز نوآوری و شتابدهی جوانان، شناسایی افراد مستعد فاقد ایده است.

وی افزود: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی می تواند نسبت به شناسایی افراد مستعد برای ورود به عرصه کارآفرینی و توسعه فناوری، فعالیت های خوبی انجام دهد.

قربانی اظهارکرد: ما از تمام ظرفیت های دانشگاه برای ورود دانشجویان به حوزه های مختلف کارآفرینی استفاده خواهیم کرد و برنامه ها را تا ورود این افراد به بازار کسب و کار حمایت می نماییم.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای اطهر اراک در پایان با اشاره به اینکه دانشجویان می توانند برای استفاده از ظرفیت های کارشناسی، خلق ایده، شیوه های طرح و تدوین و شناسایی بازار و تجاری سازی ایده های خود با ورود به مرکز نوآوری از برنامه های تخصصی آن استفاده کنند، خاطرنشان کرد: لازمه موفقیت در این حوزه ها قدرت بیان خوب در ارایه ایده و رقابت سالم و آگاهی است.


نظر شما :