ویژه ایده های فناوری مد و لباس و گردشگری؛

کارگاه آموزشی "خلاقیت و نوآوری" توسط مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی برپا می شود

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۴ کد : ۳۱۵۲۱ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
از مجموعه رویدادهای مرحله نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، کارگاه آموزشی "خلاقیت و نوآوری" برگزار می شود
کارگاه آموزشی "خلاقیت و نوآوری" توسط مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی برپا می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان مرکزی از مجموعه رویدادهای کسب و کارهای فناورانه جوانان، کارگاه آموزشی خلاقیت و نوآوری را با حضور فاطمه غنی پور خندابی مدیر دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی استان برگزار می نماید.

این کارگاه ویژه ایده های فناوری مد و لباس و گردشگری امروز، 12 خردادماه راس ساعت 12 با حضور علاقه مندان به کسب و کارهای مجازی بصورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این کارگاه آموزشی به نشانیAmjad.jde.ir/mr مراجعه و با انتخاب اتاق وبینار(مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان) با رمز ورود 2468 از این دوره آموزشی بهره مند شوند. 

یادآور می شود؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی با بسترسازی جهت برانگیختن جوانان و ایده پردازان دانشگاهی و تجاری سازی ایده های نوآورانه در حال فعالیت است.

 


نظر شما :