کتاب "نگاهی به سبک زندگی اسلامی در حوزه خانواده و اجتماع " وارد بازار نشر شد

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۵ کد : ۳۱۵۲۲ معاونت فرهنگی تاپ خبر
کتاب" نگاهی به سبک زندگی اسلامی در حوزه خانواده و اجتماع" تالیف حجت الاسلام دکتر جواد اکبری مطلق توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی وارد بازار نشر شد.
کتاب "نگاهی به سبک زندگی اسلامی در حوزه خانواده و اجتماع " وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در خصوص انتشار این کتاب، اظهارکرد: انسان موجودی اجتماعی است و اگر بخواهد بدون توجه به اطراف زندگی کند، جامعه به او اجازه ایزوله شدن را نمی دهد، البته اگر بخواهد خلاف جریان عادی زندگی حرکت کند، توسط اطرافیان طرد خواهد شد.

وی  اضافه کرد: این گفتار در پی آن است با دستیابی به زوایای انتخاب، الگومندی و ولایت مندی یا نمادین بودن سبک زندگی، سبک درست زندگی اسلامی و دینی را تبیین نموده و راهکارهای عملی نمودن آن را در جامعه نشان دهد. زندگی اجتماعی و پیوند زندگی هر فرد با افراد دیگر برای آن است که نیازهای مادی و معنوی فرد در جامعه به بهترین وجه تامین شود؛ چراکه برخی از نیازهای انسان به نحوی است که در زندگی فردی برآوردن آن ممکن نیست. لذا ارزش زندگی اجتماعی وابسته به تامین نیازهای مادی و معنوی افراد است.

غلامی خاطرنشان کرد: در همین راستا کتاب نگاهی به سبک زندگی اسلامی در حوزه خانواده و اجتماع تالیف حجت الاسلام دکتر جواد اکبری مطلق در 118 صفحه و به قیمت 20000 هزار تومان توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان به چاپ رسید.    

 

 


نظر شما :