ارایه مشاوره تخصصی مترجمی زبان به متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۸ کد : ۳۱۶۳۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی، دوره های آموزشی مشاوره تخصصی مترجمی زبان ویژه متقاضیان این طرح ملی در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
ارایه مشاوره تخصصی مترجمی زبان به متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور خندابی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان مرکزی، هدف از برگزاری این دوره ها را انجام  مشاوره های تخصصی زبان اعلام کرد و افزود: این دوره ها به متقاضیان کمک می کند تا با ویژگی های شاخص در اجرای طرح آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به رشته‌ های نوین کسب و کارهای خانگی که مترجمی یکی از زیرمجموعه های آن شناخته می شود و به منظور توسعه بازار محصولات در سطح بین المللی، این رشته جزو یکی از رشته های شاخص در این طرح شناخته می شود که می تواند به فروش محصول و تزریق ثروت به کشور کمک شایانی نماید.

غنی پور تصریح کرد: متقاضیان این رشته پس از گذراندن دوره های مشاوره تخصصی مترجمی می توانند از طریق شبکه های تجارت الکترونیکی و فروش محصول که با ایجاد زیرساخت های شبکه های الکترونیکی در سطح جهانی انجام می پذیرد نسبت به فروش محصولات با کیفیت بالا و برند در زمینه توسعه اقتصاد کشور و تولید ثروت ملی فعالیت نمایند.  

شایان ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :