ارایه مشاوره حقوقی رایگان به ساکنین منطقه باغ خلج اراک در راستای اجرای طرح ملی تسهیلگری

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۳ کد : ۳۱۹۶۰ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) اراک از ارایه مشاوره حقوقی به ساکنین منطقه محروم و حاشیه نشین باغ خلج خبر داد.
ارایه مشاوره حقوقی رایگان به ساکنین منطقه باغ خلج اراک در راستای اجرای طرح ملی تسهیلگری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک ضمن اعلام این خبر افزود: مشاوره حقوقی رایگان به همت کانون وکلای استان مرکزی و دفتر تسهیلگری و توسعه محلی استان ارایه می شود.

وی اظهارکرد: در راستای اجرای طرح ملی تسهیلگری در استان و ارایه خدمات در این طرح ملی، مشاوره حقوقی رایگان توسط مصطفی میریعقوبی کارشناس حقوقی دفتر تسهیلگری اراک به ساکنین منطقه محروم و حاشیه نشین باغ خلج انجام می شود.

خدیمی اضافه کرد: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم با بهره مندی از ظرفیت‌ های محلی و توانمندسازی مردم و تقویت مشارکت‌ های مردمی مشغول به فعالیت است.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به اینکه مشاوره رایگان چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 الی 12 در محل دفتر تسهیلگری و توسعه محلی اراک انجام می شود، خاطرنشان کرد: ساکنین منطقه کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک می توانند جهت مشاوره در دفتر تسهیلگری به نشانی اراک- کوی امام سجاد(ع)- خیابان عبدی- روبروی نسترن  7 مراجعه و یا با شماره 32792589 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :